صفحه اصلی > تکنولوژی و علم و فناوری : کشف شگفت‌انگیز یک دانشمند درباره فرازمینی‌ها

کشف شگفت‌انگیز یک دانشمند درباره فرازمینی‌ها

کشف شگفت‌انگیز یک دانشمند درباره فرازمینی‌ها

آوی لوب یک دانشمند مورد بحث است و ادعاهایش در زمینه حیات فرازمینی همواره برانگیزاننده بوده است. قبلاً ادعا کرده بود که شهاب سنگی که سقوط کرده در اقیانوس، نشانه‌ای از فناوری فرازمینی است.

او دانشمندی مورد بحث است و ادعاهایش در زمینه حیات فرازمینی همواره برانگیزاننده بوده است. پیشتر ادعا کرده بود که شهاب سنگی که در اقیانوس سقوط کرده، مربوط به فناوری فرازمینی است. آوی لوب، دانشمندی مخاطب دانشگاه هاروارد، اعلام کرد که شواهد جدیدی کشف کرده است که نشان می‌دهد شهاب سنگی که در اقیانوس سقوط کرده، مربوط به فناوری فرازمینی است.

آوی لوب یک دانشمند مورد بحث است و ادعاهایش در زمینه حیات فرازمینی همواره برانگیزاننده بوده است. پیشتر ادعا کرده بود که شهاب سنگی که در اقیانوس سقوط کرده، مربوط به فناوری فرازمینی است.

اکنون او در یک مصاحبه جدید با رادیو بوستون ادعای خود را تثبیت کرده و اظهار داشته است که شواهد جدیدی برای اثبات ادعایش دارد. لوب اظهار می‌کند: “شواهد جدید نشان می‌دهد که شهاب سنگی مانند فضاپیمای وویجر است که توسط بیگانگان فضایی ساخته شده است.”

شهاب سنگ مورد اشاره لوب که “IM۱” نامیده شده است، حدود یک دهه پیش در آب‌های اقیانوس آرام در نزدیکی پاپوا گینه نو سقوط کرده بود و تا سال ۲۰۲۲ وقتی ادعای لوب مطرح شد، توجه زیادی به آن نشده بود.

این فیزیک‌دان خستگی ناپذیر در جستجوی باقیمانده‌های شهاب سنگ در کف اقیانوس بوده و در سال گذشته اعلام کرده است که یک جسم کروی از جنس فلز را کشف کرده است که احتمالاً مربوط به یک فناوری فضایی است.

او نتایج تحقیقات خود را در ماه اکتبر منتشر کرده است که البته بسیاری در جامعه علمی با شک به آن نگریسته‌اند. بسیاری یافته‌های لوب را به عنوان نتیجه‌ی کارهای انسانی مانند آزمایش‌های اتمی یا حتی اشیاء بسیار معمولی‌تر تلقی می‌کنند.

این دانشمند مورد بحث در یک مصاحبه با رادیو بوستون اظهار داشت: “ترکیبات شیمیایی آن با عناصر موجود در منظومه شمسی متفاوت است. ما ۵۵ عنصر جدول تناوبی را باقیمانده پیدا کرده و قطعاً عناصر آن بسیار متفاوت است.”

در پاسخ به افرادی که کارهای او را علم مختلق و تئوری توطئه می‌دانند، او گفت: “ادعاهای من نظریه نیست. البته اگر شما بخشی از این فرایند علمی نباشید و به توجهی که به آن جلب شده حسادت کنید، آنگاه شروع به انتقاد می‌کنید.”

Admin

پست های مرتبط

معرفی جذاب‌ترین امکان استوری اینستاگرام

اخیراً، اینستاگرام استیکرهای جدید و هیجان‌انگیزی را در بخش استوری معرفی کرد،…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ در دست ساخت

شایعه‌ی جذابی درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ به گوش رسیده است.…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بدترین محصولات از برند مشهور ایتالیایی

لامبورگینی همواره در تولید خودروهای سوپر اسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته…

۵ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید