صفحه اصلی > علم و فناوری و گجت : بازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ در دست ساخت

بازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ در دست ساخت

بازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ در دست ساخت

شایعه‌ی جذابی درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ به گوش رسیده است. به گزارشی تازه‌منتشر شده، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت Nexon در حال ساخت یک بازی MMORPG بر اساس مجموعه بازی تاج و تخت می‌باشد.

طبق اطلاعات منتشرشده از سایت Redanian Intelligence، این بازی در شمال قاره «وستروس» قرار دارد و مکان‌هایی همچون شهر «وینترفل» و «دیوار» در آن شاهد خواهیم بود. حتی احتمال وجود مناطق دیگر دنیای نغمه‌ی یخ و آتش نیز وجود دارد، اما تنها حضور شمال تایید شده است. داستان این بازی بین فصل چهارم و پنجم سریال جریان دارد، زمانی که «روس بولتون» در حال حاضر مقام نگهبان شمال بود و «جان اسنو» و «سمول تارلی» همچنان در دیوار حضور داشتند.

شخصیت‌های ذکرشده و همچنین شخصیت‌های دیگر داستان به‌عنوان NPC در بازی حضور دارند و بازیکنان می‌توانند با آن‌ها تعامل داشته باشند، اما صداپیشگی آن‌ها توسط بازیگران سریال بازی تاج و تخت انجام نشده است. صداپیشگان جدیدی در نقش این شخصیت‌ها صحبت خواهند کرد و سعی دارند تا حد امکان نحوه‌ی حرف زدن بازیگران سریال را تقلید کنند.
ظاهرا این بازی دارای یک کمپین داستانی آنلاین خواهد بود.

«بازی تاج و تخت» یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است که بر اساس مجموعه رمان‌های “ترانه یخ و آتش” نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته شده است. این سریال به خوبی دنیای پرتلاش و پیچیده‌ای که در آن اتفاق می‌افتد را به تصویر کشیده است، با شخصیت‌های عمیق و داستانی پر از تنش و توانایی های انسانی. با موفقیت‌های فراوان و جوایز بسیاری که به دست آورده، «بازی تاج و تخت» به یک اثر اسطوره‌ای در صنعت سرگرمی تبدیل شده و مخاطبانش را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.

Admin

پست های مرتبط

معرفی جذاب‌ترین امکان استوری اینستاگرام

اخیراً، اینستاگرام استیکرهای جدید و هیجان‌انگیزی را در بخش استوری معرفی کرد،…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بدترین محصولات از برند مشهور ایتالیایی

لامبورگینی همواره در تولید خودروهای سوپر اسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته…

۵ اسفند ۱۴۰۲

راز گروهی از هکرهای چینی افشا شد

گروهی از هکرهای چینی به نام “مندلسون” با افشاگری از رازهای خود،…

۵ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید