صفحه اصلی > علم و فناوری و گجت : معرفی جذاب‌ترین امکان استوری اینستاگرام

معرفی جذاب‌ترین امکان استوری اینستاگرام

معرفی جذاب‌ترین امکان استوری اینستاگرام

اخیراً، اینستاگرام استیکرهای جدید و هیجان‌انگیزی را در بخش استوری معرفی کرد، و با استفاده از یکی از آن‌ها، می‌توانید استوری‌های مخفی و پرماجرا را منتشر کنید.

اینستاگرام امکانات تعاملی جدیدی برای استوری ارائه داده است که روش‌های مختلفی برای به اشتراک گذاری موسیقی، عکس و ویدیو ارائه می‌دهند.

جذاب‌ترین قابلیت جدید به نام “Reveal” است. با استفاده از این قابلیت، محتوای استوری پنهان می‌شود و حالت رمزآلودی به خود می‌گیرد، و تنها با ارسال پیام خصوصی به شخصی که استوری را منتشر کرده، مخاطبان می‌توانند آن را مشاهده کنند.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام، می‌گوید: “پیام‌های خصوصی بخش اساسی این پلتفرم هستند و استوری‌ها عامل اصلی رشد اینستاگرام بوده‌اند. قابلیت Reveal گام بعدی در این مسیر است و بدون شک سازندگان محتوا از آن به‌عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با استوری‌هایشان استفاده خواهند کرد.”

یک قابلیت دیگر به نام “Frames” وجود دارد که یک افکت پولاروید بر روی تصاویر اعمال می‌کند. به این ترتیب، وقتی کاربران گوشی خود را تکان می‌دهند، تصویر ظاهر می‌شود.

اینستاگرام همچنین قابلیت قالب‌بندی مبتنی بر موسیقی را ارائه داده است که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از الگوها و تیترهایی مانند “آهنگ مورد علاقه از آلبوم X” یا “اگر تا آخر عمر فقط می‌توانستی یک آهنگ گوش کنی، چه آهنگی انتخاب می‌کردی؟”، آهنگ‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر اساس قالب‌های استوری مبتنی بر عکس طراحی شده است.

Admin

پست های مرتبط

بازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ در دست ساخت

شایعه‌ی جذابی درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ به گوش رسیده است.…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بدترین محصولات از برند مشهور ایتالیایی

لامبورگینی همواره در تولید خودروهای سوپر اسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته…

۵ اسفند ۱۴۰۲

راز گروهی از هکرهای چینی افشا شد

گروهی از هکرهای چینی به نام “مندلسون” با افشاگری از رازهای خود،…

۵ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید