صفحه اصلی > علم و فناوری و گجت : معرفی هدفون جدید Sennheiser با نام Accentum Plus

معرفی هدفون جدید Sennheiser با نام Accentum Plus

معرفی هدفون جدید Sennheiser با نام Accentum Plus

هدفون جدید شرکت Sennheiser با نام Accentum Plus به قیمت ۲۷۸ دلار در بازار چین عرضه می‌شود. با توجه به اطلاعات ارائه شده، شرکت Sennheiser قصد دارد که هدفون جدید خود با نام Accentum Plus را به قیمت ۲۷۸ دلار در بازار چین معرفی کند. این محصول با طراحی سبک و قابل چرخشی که برای استفاده آسان‌تر طراحی شده است، همچنین با کنترل‌های لمسی برای ارائه عملکرد آسان و تماس‌های واضح‌تر، مشتریان را جذب خود خواهد کرد.

Sennheiser یک شرکت بزرگ بین‌المللی تولید کننده تجهیزات صوتی و هدفون‌های با کیفیت است که در زمینه فناوری صوتی و انتقال صدا فعالیت می‌کند.

هدفون جدید Sennheiser با بهره‌گیری از فناوری حذف نویز تطبیقی، ارتقاء یافته و با تنظیم هوشمندانه سطح نویز محیطی، تجربه شنیداری فراگیر را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین این محصول دارای حالت محافظ خودکار در برابر باد و حالت گوش دادن شفاف است که به کاربران امکان می‌دهد در هنگام استفاده از هدفون، به وقایع محیط اطراف خود آگاه باشند.

هدفون Sennheiser Accentum Plus با عمر باتری قابل‌توجهی که تا ۵۰ ساعت می‌تواند مداوم عمل کند و از فناوری شارژ سریع نیز بهره می‌برد. این محصول از بلوتوث ۵.۲ و کدک‌های متعدد از جمله SBC، AAC، aptX و aptX تطبیقی پشتیبانی می‌کند. همچنین میکروفون داخلی آن دارای محدوده پاسخ فرکانسی ۵۰ هرتز تا هشت کیلوهرتز است که برای برقراری ارتباط صوتی واضح مناسب است.

Admin

پست های مرتبط

معرفی جذاب‌ترین امکان استوری اینستاگرام

اخیراً، اینستاگرام استیکرهای جدید و هیجان‌انگیزی را در بخش استوری معرفی کرد،…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ در دست ساخت

شایعه‌ی جذابی درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ به گوش رسیده است.…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بدترین محصولات از برند مشهور ایتالیایی

لامبورگینی همواره در تولید خودروهای سوپر اسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته…

۵ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید