صفحه اصلی > علم و فناوری و گجت : خصوصیات پاوربانک جدید سامسونگ چیست؟

خصوصیات پاوربانک جدید سامسونگ چیست؟

خصوصیات پاوربانک جدید سامسونگ چیست؟

پاوربانک بی‌سیم ۱۰ هزار میلی‌آمپر-ساعتی از سامسونگ قادر است سه دستگاه را همزمان با سرعت شارژ ۷.۵ وات به شارژ برساند. به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال آماده‌سازی یک وسیله‌ی جانبی جدید برای گوشی‌های هوشمند خود است، این محصول که پاوربانک بی‌سیم ۱۰ هزار میلی‌آمپری سامسونگ نام دارد، همراه با سری گلکسی S۲۴ معرفی خواهد شد؛ این گجت دارای طراحی مات و لبه‌های گرد است و با شماره مدل EB-U۲۵۱۰ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

پاوربانک یک دستگاه قابل حمل است که برای ذخیره‌ی انرژی باتری و ارائه‌ی آن به دستگاه‌های الکترونیکی نیاز دارد. این دستگاه‌ها از طریق ورودی‌های USB یا سایر رابط‌های مشابه به دستگاه‌های مختلف انرژی ارائه می‌دهند، از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌ها و دیگر دستگاه‌های قابل حمل. به طور کلی، پاوربانک‌ها معمولاً دارای باتری قابل شارژ هستند که می‌توان انرژی را از طریق شارژرهای معمولی یا کابل‌های USB به آن‌ها وارد کرد. سپس می‌توان این انرژی را برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی استفاده کرد و در مواقعی که دسترسی به پریز برق ممکن نیست، از آنها استفاده کرد.

PowerBank بی‌سیم ۱۰ هزار میلی‌آمپر-ساعتی از سامسونگ دو پورت USB نوع C و نشانگر LED دارد که احتمالاً ظرفیت باتری را نشان می‌دهد، این پاوربانک می‌تواند تا ۲۵ وات شارژ را از طریق یکی از درگاه‌های USB Type-C ارائه کند، و در صورت استفاده از هر دو پورت، می‌تواند دو دستگاه را با ۱۰ وات استاندارد شارژ کند؛ یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این دستگاه، پد شارژ بی‌سیمی است که در بالای بدنه قابل مشاهده است.

پاوربانک بی‌سیم ۱۰ هزار میلی‌آمپر-ساعتی از سامسونگ قادر است سه دستگاه را به صورت همزمان با سرعت شارژ ۷.۵ وات شارژ کند، این محصول با قیمت ۴۳ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد؛ منتظر مانید که شرکت سامسونگ مدل دیگری از این پاوربانک با ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپر-ساعتی را معرفی کند که شارژ سریع ۴۵ واتی را ارائه می‌دهد.

Admin

پست های مرتبط

معرفی جذاب‌ترین امکان استوری اینستاگرام

اخیراً، اینستاگرام استیکرهای جدید و هیجان‌انگیزی را در بخش استوری معرفی کرد،…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ در دست ساخت

شایعه‌ی جذابی درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ به گوش رسیده است.…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بدترین محصولات از برند مشهور ایتالیایی

لامبورگینی همواره در تولید خودروهای سوپر اسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته…

۵ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید