صفحه اصلی > تکنولوژی و علم و فناوری : خبری که توییتر را به هم ریخت!

خبری که توییتر را به هم ریخت!

خبری که توییتر را به هم ریخت!

یک شایعه با یک تصویر جعلی در توییتر شروع شد و موجب نگرانی بسیاری از کاربران جیمیل در سراسر جهان شد.

تصویری از یک ایمیل به کاربران جیمیل که در آن گوگل از پایان کار جیمیل تا انتهای سال جاری خبر داده بود، در توییتر وسیع پخش شد. این خبر به سرعت با واکنش گوگل مواجه شد که اعلام کرد: “ما اینجا هستیم تا بمانیم.”

گوگل در روزهای اخیر با جنجال‌های زیادی مواجه شده است، که مهم‌ترین آن‌ها اتهام نژادپرستی به هوش مصنوعی مولد این کمپانی به نام جمینای است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این ماجرا، درباره “عکس‌های جنجالی هوش مصنوعی/ حمله ایلان ماسک، واکنش گوگل” بخوانید.

شایعه تعطیلی جیمیل نیز منجر به هیاهوی دیگری برای این کمپانی شده است. یک تصویر جعلی که خبر از تعطیلی جیمیل را منتشر کرده بود، در مدت کوتاهی بیش از یک میلیون بار در توییتر منتشر شد. محتوای این تصویر جعلی که با واکنش گوگل مواجه شد، خبر از پایان عمر جیمیل تا ابتدای ماه اوت را می‌داد.

جمیل یک سرویس ایمیل است که توسط شرکت گوگل ارائه می‌شود. این سرویس ایمیل یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین سرویس‌های ایمیل در جهان می‌باشد و به کاربران امکانات متنوعی از جمله ذخیره و مدیریت پیام‌های ایمیل، تقویم، لیست‌های وظایف و … ارائه می‌دهد.
جیمیل به عنوان غول دنیای سرویس‌های پست الکترونیکی شناخته می‌شود، که از زمان معرفی سرویس‌هایی مانند یاهو به راحتی رقابت را پشت سر گذاشته و به یکی از بازیگران اصلی تبدیل شده است. این غول اینترنتی سال گذشته اعلام کرده بود که ممکن است عرضه نسخه HTML جیمیل را به پایان برساند.

Admin

پست های مرتبط

معرفی جذاب‌ترین امکان استوری اینستاگرام

اخیراً، اینستاگرام استیکرهای جدید و هیجان‌انگیزی را در بخش استوری معرفی کرد،…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ در دست ساخت

شایعه‌ی جذابی درباره‌ی یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ به گوش رسیده است.…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بدترین محصولات از برند مشهور ایتالیایی

لامبورگینی همواره در تولید خودروهای سوپر اسپرت شگفت‌انگیز و زیبا تخصص داشته…

۵ اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید