صفحه اصلی > سبک زندگی و مهارت زندگی و خانواده : سامانه جدید بارشی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامانه جدید بارشی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

سامانه جدید بارشی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با ورود بهار و نزدیک شدن به فصل باران‌ها، هموطنان عزیز به دنبال اطلاعات دقیق درباره وضعیت هوا و بارش‌های آتی هستند. در این گزارش، وضعیت هوای امروز و پیش‌بینی بارش‌های آینده برای استان‌های مختلف کشور، به‌ویژه در نیمه اول اردیبهشت، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با ورود سامانه بارشی از غرب کشور، برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اطلاعات هواشناسی، امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت و برای استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی بارش پیش‌یینی می‌شود.

همچنین برای فردا چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید می‌شود و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد. پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، در دو روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک خواهیم داشت.

وضعیت جوی هوای تهران:

وضعیت هوای پایتخت، آسمان تهران امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، وزش باد در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) قسمتی ابری تا ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

Admin

پست های مرتبط

۱۱ توصیه برای استفاده نکردن از جوش شیرین

همه ما از کاربردهای جذاب سرکه و جوش شیرین در نظافت و…

راز ازدواج پنهانی مرد برق‌گرفته

راز ازدواج پنهانی مردی که در حال تعمیر کولر بود و جان…

طرح جنجالی اروپا برای اخراج مهاجران

وزرای کشور اتحادیه اروپا در جلساتی که امروز و فردا در بلژیک…

دیدگاهتان را بنویسید