صفحه اصلی > فرهنگ و هنر : پیش‌بینی‌های آلن لیچمن در انتخابات آمریکا

پیش‌بینی‌های آلن لیچمن در انتخابات آمریکا

پیش‌بینی‌های آلن لیچمن در انتخابات آمریکا

پروفسور “آلن لیچمن”، متخصص تاریخ سیاسی آمریکا، در طول چهار دهه فعالیت، با تحلیل دقیق و صحیح، پیش‌بینی‌های صحیحی درباره نتایج انتخابات آمریکا ارائه کرده است. لیچمن به روشی منحصر به فرد به نتایج رأی‌گیری پیش می‌پردازد که به وی این امکان را می‌دهد تا نتایج رأی‌های رای‌دهندگان را پیش‌بینی کند.

از سال ۱۹۸۴ میلادی تاکنون، این مورخ توانسته است نتایج تمامی انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده را به درستی پیش‌بینی کند. او اعلام کرده است که برای شکست بایدن در برابر ترامپ، “اشتباهات زیادی باید رخ دهد”.

با استفاده از سیستمی که ابداع کرده است و به آن “سیزده کلید” می‌گوید، لیچمن به تحلیل تاریخی برای پیش‌بینی نتایج انتخابات می‌پردازد، بدون اتکا به نظرسنجی‌ها، تاکتیک‌ها یا رویدادهای تبلیغاتی نامزدها.

او تأکید دارد که حتی با وجود نتایج نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهند بایدن با مشکلاتی مواجه است، اما او باز هم معتقد است که او به عنوان رئیس جمهور باقی خواهد ماند و با چالش جدی مواجه نخواهد شد.

لیچمن به پاندمی کووید -۱۹ اشاره کرده و می‌گوید که این رویداد تاریخی باعث شد که او پیش‌بینی پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ را ارائه دهد. هرچند که برخی از “کلید”ها به نفع ترامپ عمل می‌کنند، اما او معتقد است که با توجه به شرایط فعلی، بایدن هنوز پیشی خواهد برد.

البته، لیچمن نیز خطاهایی داشته است، اما با این حال به روش پیش‌بینی خود ایمان دارد و از آن استفاده می‌کند تا نتایج انتخابات را پیش‌بینی کند.

بنابراین، پیش‌بینی‌های پروفسور آلن لیچمن، مورخ معروف حوزه تاریخ سیاسی آمریکا، درباره نتایج انتخابات آمریکا از سال ۱۹۸۴ تاکنون به طور کلی صحیح و دقیق بوده است. استفاده از سیستم “سیزده کلید” او، بدون اتکا به نظرسنجی‌ها یا رویدادهای تبلیغاتی، به او امکان می‌دهد تا به دقت نتایج رأی‌های رای‌دهندگان را پیش‌بینی کند. اگرچه او خطاهایی داشته است، اما همچنان به روش پیش‌بینی خود اعتماد دارد و به آن امیدوار است که نتایج انتخابات آینده را به درستی پیش‌بینی کند.

Admin

پست های مرتبط

خبری که باعث ناراحتی شدید کتابخوانان می‌شود

آمار منتشر شده در فروردین ماه نشان می‌دهد که قیمت کتاب‌ها نسبت…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آرژانتین به عنوان رکورددار بیشترین رشد پول نسبت به دلار آمریکا

پس از انتخاب خاویر میلی به عنوان رئیس‌جمهور، آرژانتین شاهد رکورددار شدن…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ممنوعیت استفاده از روسری مشکی در خودرو

در روزهای اخیر توقیف خودروها به دلیل عدم رعایت حجاب مورد بررسی…

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید