صفحه اصلی > سبک زندگی و مهارت زندگی و خانواده : داستان تلخ قتل عاشقانه در خیابان‌های تهران

داستان تلخ قتل عاشقانه در خیابان‌های تهران

داستان تلخ قتل عاشقانه در خیابان‌های تهران

در روز بیست و ششم فروردین امسال، فریاد‌های وحشیانه‌ای به گوش مردم در خیابان‌های شمالی تهران رسید. گزارشی از یک حادثه تلخ که بین زن و مردی جوان اتفاق افتاده بود، در روزنامه ایران منتشر شد. زن جوان، با اصرار به دستگیری تلفن همراه خود از مردی که عاشقش بود، می‌پرداخت. اما در یک لحظه ناگهانی، مرد جوان با بیرون آوردن چاقو به شدت به زن حمله کرد و سپس فرار کرد.

شاهدان این حادثه تلخ، فوراً با اورژانس و پلیس تماس گرفتند. زن جوان به بیمارستان منتقل شد، اما متأسفانه ۱۹ ضربه چاقو باعث مرگ او شد. پس از اعلام گزارش قتل به بازپرس، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری قاتل آغاز شد.

پس از حضور کارآگاهان در محل، مشخص شد که زن جوان محل سکونت خود را چند خیابان پایین‌تر از محل واقعه داشته است. اطلاعات بیشتر نشان داد که مقتول اخیراً از همسرش جدا شده بود و با فرزندش زندگی می‌کرده است. او در زمانی قبل از واقعه با مردی به نام پژمان آشنا شده بود.

با توجه به اطلاعات موجود، احتمال ارتکاب قتل از سوی پژمان وارد شد. تیم تحقیقات با بررسی دوربین‌های مداربسته و شناسایی تصاویر ضارب، متوجه شدند که او قاتل فراری است.

پس از شناسایی قاتل، تحقیقات برای دستگیری او ادامه یافت و پس از ردیابی‌های موثر، او در یکی از شهرهای شمالی کشور دستگیر شد.

پژمان پس از انتقال به پایتخت، به ارتکاب قتل اعتراف کرد. او به دستور بازپرس به دادسرای امور جنایی منتقل شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

پژمان ادعا می‌کند که از قتل زن جوان اطلاعی نداشته است و تنها به دنبال گرفتن گوشی همراه او بوده است. او ادعا می‌کند که قصد قتل نداشته و پس از حمله به زن، حالتی از هراس و نگرانی داشته است.

در پایان، پژمان بیان می‌کند که علت اصلی حمله‌اش به زن جوان، شک و تردیدهایی درباره رابطه آنها بوده است که در آخرین روزها به وضوح نشان داده شده بودند.

Admin

پست های مرتبط

۱۱ توصیه برای استفاده نکردن از جوش شیرین

همه ما از کاربردهای جذاب سرکه و جوش شیرین در نظافت و…

راز ازدواج پنهانی مرد برق‌گرفته

راز ازدواج پنهانی مردی که در حال تعمیر کولر بود و جان…

طرح جنجالی اروپا برای اخراج مهاجران

وزرای کشور اتحادیه اروپا در جلساتی که امروز و فردا در بلژیک…

دیدگاهتان را بنویسید